Reţeta minune prin care Minodora a slabit 20 de kilograme în 8 luni



Minodora a slăbit datorită unui regim inovator peste 18 de kilograme.
Cântăreaţa susţine că mai vrea să dea jos 10 kilograme şi apoi se va opri.
Minodora s-a hotărât că este cazul să facă o schimbare reală în viaţa sa şi a adoptat un regim alimentar care a ajutat-o să dea jos surplusul de grăsime.
Vedeta a binevoit şi a postat pe pagina sa de Facebook reţeta minune prin care a slăbit.

"Am vazut ca foarte multi dintre dvs m-ati intrebat de ceai! Este adevarat cu ceaiul, eu beau dimineata si seara o cana mare si efectul este ca iti taie pofta de mancare este foarte bun la gust nu se bea cu zahar cu nimic.
In rest eu sunt in continuare la dieta, mai am 8 kg de slabit va mai spun ca nu mananc prajit nimic decat la cuptor sau pe gratar sau fiert! Nu mananc gras deloc, nu mananc paste, orez sau cartofi, fara dulciuri dupa ora 7 seara,la ora 10 dorm ca sa nu mi se mai faca foame.
Mananc dimineata diverse lucruri cum ar fi branza light de intins pe crochete sau cum le spune la chestiile acelea foarte subtiri care contin multe fibre, asta ca sa nu mananc paine!!Cate 2,3 din acele crochete cu branza light care o pot intinde,sau iaurt de 2% grasime,o sunca de pui slaba pe acele crochete,castravete pe langa cu un ardei capia sau o rosie.Se pot manca si oua ochi,dar tigaia sa nu fie decat tapetata cu ulei de struguri sau masline.Se poate manca o branzica slaba sau 2 crenvusti de pui,cafea cu lapte de 1,5 fara zahar sau ceai,eu nu mai folosesc zahar in bauturi.
La ora 12 mai puteti manca un fruct,nu mai mare de 300 de gr! Fructele se mananca in prima parte a zilei ca si gustare, deci o sa avem 3 mese principale si 2 gustari. Dupa gustarea de la 12 la ora 2 se poate servi masa de pranz. Pentru a slabi in prima parte a programului de slabit (si aici ma refer pt a avea rezultate),este de preferat sa serviti cel mai mult piept de pui, pentru ca nu are atat de multa grasime asa cum au pulpele chiar daca sunt facute pe gratar.
Deci pieptul de pui se poate manca pe gratar cu legume inabusite,dovlecel sau morcovi sau brocoli sau conopida sau acele legume la punga cu un pic de unt,dar un pic si fierte cu verdeata ca sa le de a gust,importanta este cantitatea!! Trebuie sa cantariti 250gr legume si 150 carnea.La aceasta reteta de piept la gratar sa stiti ca eu daca am un mujdei de usturoi sunt fericita pt ca mie imi place foarte mult usturoiul.
Pieptul de pui ca sa aiba gust puteti sa-l faceti cu un bait din un strop de curry, mie-mi place foarte mult cu un pic de soia! Daca nu va place condimentul acesta puteti sa faceti baitul din alte condimente cum ar fi soia maghiran ghimbir patrunjel marar oregano,orice va place. Eu de multe ori le pun pe toate impreuna amestecate acolo cu soia si sare si las pieptul pe care pot sa-l tai patratele,apoi il las impreuna cu baitul o ora si arunc totul cu tot cu zeama intr-o tigaie bine incinsa.Puteti sa puneti si piper usturoi un pic si o lingura masurata de ulei de masline sau struguri. deci acest pui il puteti servi cu o garnitura de fasole verde sau ceva legume dar neaparat masurat, 150 cu 250.
Nu folositi vegeta delicat sau condimente care contin tot felul de chestii,decat acestea naturale. Ok,se poate servi si o ciorba de pui cu toate legumele posibile,mai putin cartofi sau orez sau paste,fara ulei,o sa vedeti ca e suficienta grasimea lasata de pulpe!!
Se mai poate manca peste,dar nu gras,la cuptor sau pe gratar,cu legume! Este important sa stiti si sa gatiti sa va placa,eu imi fac singura!
La ora 5 puteti manca un pahar de iaurt de 2% cu 30,atentie 30 de grame de orice fel de seminte cum ar fi caju,alune de padure,de floarea soarelui,migdale,ce va place, dar 30 de gr!!Aceasta este a doua gustare.
Seara la ora 7 o salata de rosii cu castraveti,adica bulgareasca,sau de ton,sau chiar un piept de pui.ceva usor oricum.dupa 7 nimic decat apa,nici macar un mar!", a scris Minodora pe Facebook.


Ea le-a mai spus fanilor că în timpul regimului nu a răbdat foame deloc.

"Nu am facut deloc "foamea", nu m-a durut stomacul de foame niciodata. Trebuie sa fi un pic si inventiv.Se poate manca si o mancare de varza cu legume cu marar,care sa aiba gust.Se poate manca si vita,chiar si porc, dar muschiuletul acela slab,sunt lucruri de mancat...

Cand spuneam ca nu mananc paste cartofi orez fasole mazare dulciuri paine pizza etc toata lumea se speria si spunea foarte mirata ca eu atunici ce mananc????
Ati vazut cateva exemple de alimente si sunt multe.V-am spus doar,trebuie sa ai imaginatie si sa ti cont de ore si atuci poti manca foarte bine si sanatos", a mai spus aceasta.

Minodora a reuşit să slăbească 20 de kilograme în 8 luni, combinând acest regim alimentar cu sportul.

Reţete de slăbit

Retete pe Facebook


Parteneri Bancuri Noi